Za vprašanja, pripombe ali pomoč pri reševanju težav,
povezanih z naročilom, smo na voljo preko telefona, e-pošte ali spletne pomoči v živo (spletna klepetalnica v spletni trgovini desno spodaj). lahko pa nas tudi kontaktirajte preko kontakt obrazca.
Kako plačam naročilo preko banke ?
Plačilo nakažete na :
PORTIA, Denis Šift s.p. . Prvomajska ulica 9 2310 Slov. Bistrica Slovenija
IBAN: SI56 10100 0056 221 389, kjer v polje sklic vpišete vašo številko naročila SI00 st.naročila
.BIC banke: BAKOSI2X
Ali pošiljate e-račune proračunskim uporabnikom UJPeRačun-a? ?
DA, vsem v javnem sektorju (vrtci, šole, občine, krajevne skupnosti, zdravstveni domovi, bolnišnice, lekarne, ministrstva, ipd.) oziroma proračunskim uporabnikom pošiljamo račune preko UJPeRačun-a.
Izvedel sem naročilo, a nisem prejel potrditvenega maila?
Preglejte vsiljeno (SPAM) pošto, Če potrditvenega maila tudi tam ni, nas o tem obvestite na e-mail.
Katere metode plačila uporabljate?
Kreditne kartice
PayPal plačilo
Stripe plačilo
Plačilo preko bančnega nakazila
Plačilo preko darilnega bona
Kje najdem obrazec za vračilo izdelka ?
Obrazce najdete na linku: OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA
Ali izdelke tudi pošiljate na Hrvaško in izven EU ?
DA, izdelke pošiljam tudi na Hrvaško in izven Evropske unije.
Kolikšen je čas dostave ?
Za vse izdelke je čas dostave cca . 7 dni -10 dni.
Dobrodošli tudi v spletni klepetalnici.
Za klepet v živo smo dosegljivi vsak delovnik med 10:00h in 17:00h.
Veseli bomo, če se vrnete takrat, sicer pa nam pustite sporočilo in vas kontaktiramo nazaj?